2 C
București
duminică, 4 decembrie 2022

Bitdefender arată că îşi păstrează ambiţiile globale semnând un parteneriat spectaculos cu Scuderia Ferrari în Formula 1

Publicat pe



Începând cu Marele Premiu de la Singapore 2022, care va avea loc pe 30 septembrie, Bitdefender va afişa logoul companiei pe căştile piloţilor Ferrari, precum şi pe monopostul F1-75 condus de Charles Leclerc şi Carlos Sainz. Din 2023 sigla va apărea şi pe costumele de curse şi uniformele echipei.

♦ Parteneriatul este valabil până în anul 2025 ♦ Mutarea arată că firma fondată de matematicienii Florin şi Măriuca Talpeş nu a renunţat la ambiţia de a se lista la New York.

Bitdefender, una dintre cele mai de succes companii de IT din România, care a devenit un lider la nivel global pe piaţa soluţiilor de securitate cibernetică, şi a demarat în 2021 şi formalităţile de listare la New York, a semnat un parteneriat spectaculos, pe o durată de câţiva ani, cu Scuderia Ferrari, una dintre cele mai puternice echipe din Formula 1, mutare care indică faptul că firma are ambiţii mari pe plan global, care pot fi susţinute de vizibilitatea câştigată într-una dintre cele mai urmărite competiţii din lume. Bitdefender, firmă deţinută de familia Talpeş şi fondul britanic Vitruvian, a lansat în 2021 formalităţile pentru lansarea pe bursă la New York, dar aşteaptă un moment potrivit pentru a merge mai departe, având în vedere contextul nefavorabil din prezent.

Contractul cu Ferrari a fost semnat pe câţiva ani. „Contractul va dura până în 2025 inclusiv“, au spus pentru ZF reprezentanţii Bitdefender, fără a oferi detalii despre valoarea contractului. „Detaliile financiare ale sponsorizării sunt confidenţiale“, au spus ei.





Sursa: www.zf.ro

- Reclama -

Mai multe stiri

Ultimele Stiri