12.7 C
București
marți, 4 octombrie 2022

Un aperitiv animat glorios și vulgar

Publicat pe


Într-o lume în care vedem un număr din ce în ce mai mare de show-uri spin-off care par doar reșapări derivate ale ceea ce a venit înainte, există un potențial neexploatat pentru ceva care este dispus să depășească limitele și să devină ceva diferit. Deși încă mai poate trage din rădăcinile sale narative, există multe de lăudat atunci când un spectacol este dispus să meargă în propria sa direcție creativă și imaginativă. introduce The Boys Presents: Diabolic, tipul perfect de antidot atât pentru oboseala de supererou, cât și pentru oboseala spin-off, care lovește exact locul potrivit pentru a deveni ceva frumos, chiar dacă brutal, în sine. In timp ce Diabolic nu atinge aceleași înălțimi ca felul principal al unui sezon regulat de Baietiifolosirea neclintită și variată a animației își găsește mai mult decât un loc ca fiind un bun rămășitor până la întoarcerea celui de-al treilea sezon al show-ului principal.

S-au spus peste opt episoade care au în jur de 12 minute fiecare, primul lucru pe care ar trebui să-l știi despre acești pantaloni scurți de mărimea mușcăturii este că, cu siguranță, nu sunt făcute pentru copii. Nu pot sublinia suficient acest lucru: acești pantaloni scurți sunt violenți, sângeroase, explicite și, în general, vulgare. Bine, au plecat toți copiii? Bine, pentru că și acești pantaloni scurți sunt gloriosi prin cât de exagerați, anarhici și întunecați devin. Descris ca fiind „plasat în lumea Baietii,” fiecare poveste distinctă ne poartă în viețile personajelor vechi și noi, în timp ce încearcă să supraviețuiască în coșmarul unei lumi în care supereroii Vought se plimbă liberi. Ambele se potrivesc perfect cu ceea ce a realizat seria originală, arătând cum ar fi de fapt pentru o persoană obișnuită să se confrunte cu teroarea „eroilor” care vă pot ucide în orice moment, mergând și în alte direcții captivante și captivante.

Unele seamănă cu pilde mai emoționale ca ton și stil. În special, vibrantul dar devastator „John and Sun-Hee” marchează un punct culminant. Este un scurtmetraj care începe ca despre un bărbat în vârstă care încearcă să-și salveze soția de cancerul terminal și devine rapid ceva mult mai înfiorător. Regizat de către Steve Ahn și scris de Andy Samberg, care își oferă și pe scurt talentele vocale, scurtmetrajul acoperă o cantitate surprinzătoare de teren emoțional într-o perioadă atât de scurtă de timp. Este capabil să descopere ceva mai profund despre cât de disperați vor face oamenii disperați cu opțiuni limitate pentru cei pe care îi iubesc, indiferent de consecințe. Oh, și are, de asemenea, niște animații superbe și terifiante în același timp. Uimirea se găsește în amploarea scenelor în care totul pare pierdut, doar pentru a descoperi că și un simț al inimii este chiar acolo. În ultimele momente, pe măsură ce soarele răsare asupra personajelor realizând că nu există întoarcere, aceste părți aparent disparate se reunesc pentru a crea un întreg convingător și coeziv.

RELATE: „The Boys: Diabolical”: data lansării, trailerul, distribuția și tot ce trebuie să știți

Există ceva tulburător în legătură cu modul în care acest scurtmetraj este, de asemenea, juxtapus cu un scurtmetraj mult mai puțin subtil, care se numește literal „Un scurtmetraj animat în care Supes enervați își ucid părinții”. Este cel mai clar și cel mai interesant dintre toate scurtmetrajele în care titlul îți spune literalmente tot ce trebuie să știi. Este scris și exprimat frecvent de Justin Roiland în stilul de animație al multora dintre celelalte spectacole ale sale pe care le-ați văzut înainte. Asta nu înseamnă că este rău, doar că nu este la fel de uimitor și inventiv ca multe dintre celelalte scurtmetraje. Un bonus este că are un minunat Christian Slater ca un fel de narator a cărui livrare uscată face totul mai bine. Are, de asemenea, unele dintre cele mai bune glume, care variază de la a fi întunecat de inteligent până la măreț juvenil.

Apropo de juvenile, există și scurtul „BFFs” care este scris și în care joacă Awkwafina ca o fată tânără care se împrietenește cu excrementele ei care prind viață după ce bea compusul V. O experiență la fel de prostească, se pare că este rupt direct dintr-un desen animat de sâmbătă dimineața cu toate ciudațiile și expresiile pe care le-ai găsi acolo. Se rezolvă de la sine puțin prea curat pentru toate prostiile, joc de cuvinte, care erau aruncate acolo. În ciuda acestui fapt, este încă, fără îndoială, exact ceea ce a vrut să fie: o poveste ciudat de afectuoasă despre o fată și legătura profund iubitoare pe care o formează cu propria ei caca. Natura juvenilă a acestor scurtmetraje nu este un detriment în niciun caz, deși este ceva de care trebuie să fii conștient, deoarece simțul lor bolnav al umorului este o schimbare majoră față de multe dintre celelalte povești care adoptă o abordare mai serioasă a subiectului lor.

Imagine prin Prime Video

Deși acest lucru nu este neașteptat de la un spectacol ca Baietii care vine continuu la tine și schimbă regulile a ceea ce ar putea fi poveștile cu supereroi. De la bun început, seria nu se reține, scufundându-te până la capăt cu Evan Goldberg și Seth Rogen-scris „Laser Baby’s Day Out”. Semănând cel mai mult cu un vechi desen animat clasic Looney Tunes, este fără dialog și se concentrează pe un bebeluș cu ochi laser care evadează dintr-un laborator pentru a face ravagii, în timp ce un lucrător de laborator panicat îl urmărește. Combinând slapstick-ul cu găleți de sânge și viscere, arată că serialul este despre găsirea umorului în cele mai întunecate locuri.

Aceasta se extinde la „I’m Your Pusher”, scurtmetrajul care conține cel mai exploziv gore și care se inspiră cel mai îndeaproape din stilul original de lui Garth Ennis Baietii benzi desenate. Se simte în „Boyd in 3D”, o privire plină de umor asupra relațiilor din Eliot & Ilana Glazer care este atât de ascuțit încât lasă sânge peste tot. În mod similar, despre relații, „Nubian vs Nubian” adoptă o abordare anime pentru a analiza relația în deteriorare a unui cuplu de supereroi. Pentru a completa toate acestea, este „Un plus unu este egal cu doi” care arată o parte din modul în care sociopatul care este Homelander a ajuns să fie atât de monstruos. Fiecare intrare conține o viziune și o abordare unică, asigurându-vă că, dacă nu vă conectați prea bine cu unul dintre ei, va fi urmat rapid de unul care ar putea rezona.

Imagine prin Prime Video

Cea mai semnificativă aport din toate Diabolic’Episoadele disparate sunt că se simt ca niște viziuni pure și neîngrădite ale creatorilor lor. Acest lucru nu este doar revigorant, dar merită lăudat în sine. Chiar și în momentele în care anumite elemente nu prea funcționează, natura îndrăzneață a tuturor este ceva de care poveștile cu supereroi au nevoie. Ca gen, poate risca să devină prea sigur și repetitiv într-o natură de linie de asamblare. Seria principală a Baietii a furnizat un șoc necesar sistemului, strâmbând și provocând multe dintre aceste aspecte derivate. În timp ce spinoff-ul său animat nu ajunge la același nivel de perspectivă, demonstrează încă o dată că cel mai important lucru pentru o poveste este creativitatea și dorința de a colora în afara liniilor.

Este în experiențele variate în care fiecare scurtmetraj își desenează propria artă în afara oricăror linii directoare stabilite pentru ele, unde totul se leagă. Pe măsură ce treci de la a fi îngrozit și a mutat într-un moment la dezgustat, dar chicoti în următorul, nu poți să nu scuturi din cap la exact ceea ce a reușit să obțină. Este un spectacol care se delectează cu zgomotul, dar hilar, dezbrăcând aspectele mai întunecate ale genului de supereroi pentru a-și dezvălui sângele și curajul pe care ulterior le aruncă peste tot. S-ar putea să fii tentat să urmărești acest pachet ambițios de scurtmetraje într-o singură ședință, deși aceste aperitive animate merită să le savurezi pentru cât de bogate în creativitate sunt.

Evaluare: A

Toate episoadele din The Boys Presents: Diabolic sunt disponibile începând de vineri, 4 martie, pe Amazon Prime.



Sursa: cinematv.ro

- Reclama -

Mai multe stiri

Ultimele Stiri