8.9 C
București
duminică, 27 noiembrie 2022

Cum a ajuns regele Charles al III-lea milionar! Afacerea va fi moștenită de prințul William

Publicat pe


Regele Charles al III-lea al Marii Britanii este, de fapt, un milionar, al cărui spirit antreprenorial i-a adus, încă din 1990, un succes fantastic în afaceri și, bineînțeles, sume importante de bani.

Dacă, prin absurd, Charles nu ar mai avea legături cu Casa Regală a Marii Britanii, acesta ar duce o existență prosperă, în continuare, milioanele de lire sterline câștigate dintr-o afacere pusă la punct chiar de monarh acumulându-se în conturile sale.

Afacerea a prins contur în 1990

În anul 1990, Chales a dus mai departe pasiunea sa față de mediul înconjurător curat și s-a orientat spre agricultura ecologică. Astfel, a pus bazele brandului „Duchy Originals”, o gamă de produse organize, aflată într-o continuă expansiune.

În 2009, compania lui Charles s-a orientat spre o politică comercială mai disciplinată. Astfel, a fost încheiat un parteneriat cu lanțul de magazine Waitrose, care a dobândit dreptul exclusiv de vinde produsele „Duchy Originals”.

Vezi și: VIDEO Regele Charles, luat la rost de un britanic: «Plătim pentru paradă și ne chinuim să ne încălzim casele!»

Bilanțul anului 2020 a indicat un câștig, înainte de impozitare de 3,6 milioane de lire sterline. Dar adevărata bogăție a brandului constă în valoarea sa de piață, estimată la peste un miliard de lire sterline!

Cel mai probabil, odată cu încoronarea lui Charles ca rege al Marii Britanii, brandul va fi preluat de fiul cel mare al acestuia, William.

Produsele, disponibile în magazine de lux

Totul a început în anul 1985, când Charles a adoptat un sistem complet organic, în cadrul fermei sale Highgrove. Cinci ani mai târziu, a apărut brandul „Duchy Originals”, disponibil sub forma unui singur produs, biscuiți din ovăz, în 1992.

Magazinele de lux, precum Harrods sau Fortnum&Mason, s-au grăbit să preia produsele în ofertele lor. Waitrose, însă, este un lanț de magazine care se adresează persoanelor cu dare e mână, dar are o rețea mai mare de sucursale.

Între timp, brandul s-a transformat în „Waitrose Duchy Organic”, iar oferta comercială cuprinde aproximativ 300 de produse alimentare, printre care fructe, legume, carne și bere.

Citește și: Activitățile Regelui Charles al III-lea, la 73 de ani. Viață de pensionar sau îl prinde noaptea la muncă?

Cifrele de afaceri au sărit la sute de miliane de lire sterline, produsele fiind exportate în peste 30 de state din întreaga lume. Cu toate acestea, Charles lasă impresia că nu buzunarele sale sunt destinația banilor câștigați.

În 2019, s-a raportat un câștig de 30 de milioane de lire sterline, suma fiind virată fundației lui Charles, pentru susținerea acțiunilor caritabile ale acestuia. 

Ai un pont sau mai multe informații pe subiect, scrie-ne pe adresa [email protected]!



Sursa: click.ro

- Reclama -

Mai multe stiri

Ultimele Stiri