-3.2 C
București
miercuri, 8 februarie 2023

Global Vision are o nouă identitate vizuală

Publicat pe



|
1 views

Global Vision dezvăluie noua identitate vizuală, cu o nouă siglă și un nou website, care se aliniază cu poziționarea companiei și reflectă evoluția timp de 18 ani pe piața românească, cu experiență și planuri de dezvoltare la nivelul Europei Centrale și de Est.

“Ne-am propus să aducem mai aproape de clienții și partenerii noștri filosofia și valorile de business ale Global Vision, prin identitate vizuală și instrumente de business remodelate”, spune Sorin Preda, CEO și fondator al Global Vision.

Noua imagine susține și consolidează angajamentul companiei de a construi proprietăți imobiliare durabile în toate sectoarele și la orice scară, menite să sprijine dezvoltarea unor comunități de afaceri solide.

În prezent, strategia Global Vision se concentrează pe o abordare integrată, care acoperă întregul spectru de servicii imobiliare, respectiv construcții, dezvoltare și administrarea proprietăților.

Ca dezvoltator, Global Vision își propune să investească în puncte strategice care oferă un potențial versatil de dezvoltare, avand căi bune de access, sau în care urmează să fie livrate proiecte de infrastructură în viitorul apropiat, pentru o dezvoltare durabilă în diferite zone din țară.

Global Vision este o companie românească, fondată în urmă cu 18 ani, care a dezvoltat și construit peste 1,7 milioane de metri pătrați și administrează aproximativ 800.000 de metri pătrați în cadrul diviziei de Asset & Property Management.

În 2022, Global Vision a livrat peste 100.000 de metri pătrați de spații industriale și logistice, în București și în țară, în puncte strategice.



Sursa: www.forbes.ro

- Reclama -

Mai multe stiri

Ultimele Stiri