10.8 C
București
duminică, 21 aprilie 2024

O publicaţie britanică a stabilit care sunt cele mai slabe companii aeriene

Publicat pe



Publicaţia britanică Which? a stabilit care sunt cele mai slabe companii în ceea ce priveşte satisfacţia clienţilor. Cercetarea a fost realizată anul trecut. Mii de clienţi britanici au fost rugaţi să dea note pentru serviciile oferite de companiile aeriene, potrivit Sky News.

Cercetarea a fost efectuată de publicaţia britanică Which? în octombrie anul trecut şi a vizat peste 10.000 de zboruri. Clienţilor li s-a cerut să acorde note plecând de la calitatea serviciilor până la probabilitatea de a recomanda o companie altor clienţi. Unii reprezentanţi ai companiilor au contestat rezultatele.

„Nu considerăm că constatările acestui raport sunt reprezentative sau metodologia folosită ca fiind transparentă. Doar 124 de pasageri Wizz Air au fost chestionaţi, în timp ce Which? a vorbit cu câteva mii de persoane care zburaseră cu unii dintre concurenţii noştri”, a declarat Marion Geoffroy, directorul general în Marea…



Sursa: www.zf.ro

Mai multe stiri

Ultimele Stiri