17.7 C
București
duminică, 14 aprilie 2024

Temu – De ce este controversată compania chineză de retail care a avut reclame la Super Bowl

Publicat pe


Printre companiile care au avut reclame la Super Bowl, unde costul estimat era cam de 7 milioane dolari/30 de secunde, se numără și Temu, un retailer online de la care cumpără și mulți români. Temu promite prețuri extrem de mici și are și produse la sub un euro, iar în SUA este controversată. De ce?

Temu este o aplicație de cumpărături online prezentă pe Google Play din august 2023. Are peste 100 de milioane de descărcări și o notă de 4,8 din 5. Temu este faimoasă pentru produsele la prețuri mici: sunt și articole la sub un euro, rucsac de laptop la sub 5 euro sau teniși la sub 7 euro. Temu are prețuri mici, dar și calitatea lasă uneori de dorit, iar produsele ajung în destule cazuri după câteva săptămâni, scrie Hotnews.ro.

CITEȘTE ȘI Intrat recent pe piața din România, Grupul Żabka, cel mai mare retailer de proximitate din Polonia, decide schimbări în management și structură

Sloganul Temu este „shop like a…



Sursa: www.profit.ro

Mai multe stiri

Ultimele Stiri