10.4 C
București
sâmbătă, 18 mai 2024

INTERVIU De ce se închide Momsi, aplicația care voia să devină un „sat” pentru mame. Ionuț Țurlea: „Am lansat un produs prea complex” / Lecții învățate

Publicat pe


Aplicația Momsi s-a lansat acum patru ani după ce Ionuț Țurlea și soția lui Florența au devenit părinți și și-au dat seama că au nevoie de un „sat“ în cadrul căruia să își crească copilul. Momsi a fost creată pentru ca mamele și copiii lor să treacă de barierele virtuale ale grupurilor de pe rețelele sociale, pentru a se conecta în viața reală, în proximitate, la nevoie sau pentru socializare. Aplicația a ajuns să unească peste 11.000 de mame și a atras inclusiv investitori de tip business angels. Acum, Ionuț Țurlea a anunțat comunitatea de mame că aplicația se închide, deoarece „nu a găsit un model de business sustenabil“. Economedia a discutat cu Ionuț Țurlea pentru a descoperi ce nu a funcționat și ce lecții poate învăța un antreprenor dintr-o astfel de experiență.

Momsi a fost lansată în anul 2020 în versiunea beta. Investiția proprie a lui Ionuț Țurlea a fost de 22.000 euro, iar ulterior aplicația a atras și un…



Sursa: economedia.ro

Mai multe stiri

Ultimele Stiri