25.9 C
București
miercuri, 10 august 2022

Tii cura de slabire? Iata 5 alimente pe care sa le ai TOT TIMPUL in frigider

Publicat pe



Alimente cura de slabire. De cate ori nu ti s-a intamplat sa deschizi frigiderul si sa speri ca vei fi inspirat astfel incat sa prepari o cina sanatoasa? Adevarul este ca daca frigiderul tau este intesat cu alimente gustoase si, in acelasi timp, sanatoase atunci sunt sanse mari sa ai o dieta echilibrata si sa poti tine cu succes o cura de slabire.

Nu uita de principul „ochii care nu se vad se uita” si care se aplica inclusiv frigiderului tau. Spre exemplu, multi oameni au fructe si legume viu colorate in frigider, insa le tin ascunse dupa gustarile gustoase, dar nesanatoase pline de grasimi si, care, nu te ajuta deloc sa slabesti. Vei avea sanse mai mari sa consumi alimentele sanatoase daca acestea sunt gata preparate si se afla la nivelul ochilor in frigider.

Alimentul de un leu care face minuni pentru sănătate. Este recomandat şi în curele de slăbire
Alimente cura de slabire. Iata  5 alimente pe care trebuie sa le ai in frigider daca vrei sa slabesti.

1. Salata de fructe
Alege fructele favorite, taie-le si pune-le intr-un bol dupa care amesteca-le si se vor transforma intr-o salata delicioasa plina de vitamina C pe care sa o consumi atunci cand simti nevoia de o gustare. Ai grija cand pui bolul in frigider sa-l acoperi si sa-l asezi pe un raft care sa fie la nivelul ochilor.

2. Salata verde gata preparata
O salata cu spanac, cu rosii cherry, cu fasole si chiar cu nuci sau alune este mereu o alegere inteleapta. Poate fi folosita atat pe post de gustare sau chiar la cina ca felul doi. De asemenea, poate fi folosita pe post de aperitiv la un pui fript pe gratar sau la alte preparate din carne.

Comprese cu ghimbir pentru slăbire localizată. Trucul genial care topeşte rapid grăsimea de pe burtă, şolduri sau coapse
3. Lactate sarace in grasimi
Poti alege orice fel de produse lactate preferi. Indiferent ca este vorba despre iaurt, iaurt grecesc, lapte ai grija sa alegi sortimentele cu un continut scazut in grasimi.

Aceste produse au niveluri impresionante de calciu si proteine, iar organismul uman are nevoie de amandoua. Spre exemplu, iaurtul iti ofera o treime din necesarul de calciu de care are zilnic corpul tau si aproximativ 17% din necesarul zilnic de proteine.

Citeste continuarea pe SFATULPARINTILOR. RO.

 

 





Sursa: www.romaniatv.net

Mai multe stiri

Ultimele Stiri