23.4 C
București
marți, 21 mai 2024

Topul celor mai valoroase branduri din lume/ Tesla nu a mai făcut anul trecut face parte din top 10, pe fondul creșterii vânzărilor brandurilor chineze

Publicat pe


Valoarea unei mărci a fost calculată în funcție de gradul în care aceasta a generat profituri pentru companie. Brand Finance a analizat companiile individuale împreună cu filialele lor, cum ar fi în cazul Meta, care deține Instagram și WhatsApp. Aflată pe primul loc în clasamentul general, valoarea brandului Apple a crescut cu peste 217 miliarde de dolari față de clasamentul de anul trecut, citat de publicația Visual Capitalist.

În timp ce vânzările de iPhone s-au stabilizat, compania și-a extins liniile de produse, de la dispozitive purtabile la Apple TV. Peste 50% dintre persoanele intervievate de Brand Finance au declarat că produsele sale merită prețul, chiar dacă este scump.

Pe de altă parte, valoarea brandului Tesla s-a scufundat la 58,3 miliarde de dolari, ieșind din top 10 de anul trecut. Acest lucru s-a întâmplat în condițiile în care producătorii de vehicule electrice (EV) noi și mai accesibile au înregistrat o creștere a vânzărilor, în…



Sursa: economedia.ro

Mai multe stiri

Ultimele Stiri