13.5 C
București
sâmbătă, 18 mai 2024

Un român a ajuns până în Ungaria pentru repararea mașinii abia cumpărate. Decizia instanței după ce a dat în judecată dealerul auto

Publicat pe


Un bărbat din Bistrița acuză Suzuki și service-urile sale autorizate că nu au recunoscut defectul la motor pe care îl avea mașina sa și l-au tot amânat pentru a-i expira garanția potrivit Libertatea. A reparat-o în Ungaria, apoi a dat în judecată dealerul auto și a câștigat în instanță de două ori, dar se luptă în continuare pentru recunoașterea tuturor costurilor sale.

Service auto. FOTO Shutterstock

Marius Zăvoian (58 de ani) și-a cumpărat în 2015 o mașină Suzuki Vitara de la dealerul Premium Cars din Cluj-Napoca.

Imediat a constatat că autoturismul are probleme. Mai întâi, a sesizat niște bătăi la motor: se auzea ca și cum un metal se ciocnește cu altul, a explicat bărbatul.

S-a prezentat cu mașina la service la doar 11 zile după ce a cumpărat-o și a reclamat problema.

Trei ani a umblat să rezolve problema

Specialiștii firmei i-au spus că nu au detectat nicio problemă, iar reclamația a fost…



Sursa: adevarul.ro

Mai multe stiri

Ultimele Stiri