13 C
București
luni, 3 octombrie 2022

LinkedIn adaugă noi tool-uri pentru conținutul vizual

Publicat pe


Dacă folosești LinkedIn și activezi în domeniul vizualului (sau vrei să o faci și cauți oportunități), platforma tocmai ți-a făcut viața mai ușoară. Creatorii de conținut vor dispune de noi modalități de a crea postări și de a-și promova paginile personale dinafara site-ului. Vă voi detalia mai jos ce presupun mai exact aceste lucruri.

În primul rând, LinkedIn au adăugat un feature numit „Templates„, care permite utilizatorilor să creeze postări cu text și elemente grafice cu ajutorul unor template-uri care pot fi personalizate în mai multe moduri, cu scopul de a fi mai atrăgătoare pentru privitori. Această caracteristică va fi disponibilă în următoarele săptămâni și dă posibilitatea creatorilor de conținut să aleagă dintr-o multitudine de fundaluri și font-uri.

Un alt feature destul de simplu (dar important) care face parte din acest update este adăugarea de link-uri în postări, link-uri care pot fi puse chiar peste imaginile respective. Astfel, utilizatorul va putea să își promoveze mai ușor paginile personale, fie că vorbim de un blog, de un portofoliu sau de o afacere, lucru de care o platformă ca LinkedIn chiar avea nevoie.

Pe lângă aceste două lucruri, cei de la LinkedIn au mai adăugat un feature numit „Carousels„. Acesta este un nou format de conținut care îți dă posibilitatea să creezi postări cu imagini și videoclipuri între care se poate da swipe, așa cum am fost obișnuiți și pe Instagram, spre exemplu.

Update-ul ăsta nu poate decât să mă bucure, pentru că am simțit de mai multe ori că LinkedIn nu este suficient de prietenos pentru cei din domeniul vizual. Aceste noi implementări se întâmplă ca urmare a faptului că cei de la LinkedIn au observat o creștere constantă a cantității de conținut vizual distribuit pe platformă și indică preocuparea dezvoltatorilor pentru evoluția LinkedIn.



Sursa: zonait.ro

- Reclama -

Mai multe stiri

Ultimele Stiri