Casa Aurarului, un monument istoric, din secolul al XVIII-lea, din Cluj, a fost scoasă la vânzare de aproape un an. În condițiile în care proprietarul nu a reușit să o vândă la prețul exorbitant de 2 milioane de euro, un agent imobiliar a apelat la o strategie de „marketing” care i-a enervat pe membrii unui grup de antreprenori.
Anul trecut Casau aurarului, o clădire construită în urmă cu circa 300 de ani, situată în centrul Clujului, pe strada I.C. Brătianu, a fost scoasă la vânzare cu 2,1 milioane de euro. Oferta prezentată de agentul imobiliar care se ocupă de vânzare drept „o oportunitate care apare probabil o dată la câteva generații” mai are de așteptat apariția unui cumpărător, scrie Adevărul.
Agentul a crezut că va găsi repede un client care să ofere 2,1 milioane de euro pentru o clădire care are nevoie de investiții majore, în contextul în care orice intervenție de renovare trebuie să treacă printr-un proces complicat de…